Liber la cultură

Liber la cultura

Primăvara este anotimpul care mă defineşte, care îmi dă energie şi dorinţa de a jongla cu cât mai multe activităţi în aer liber.

Alerg.

Îmi iau cartea la purtător şi caut o terasă liniştită în zonele retrase ale Bucureştiului agitat şi în timp ce savurez un cappuccino lectura începe să curgă.

Observ oamenii de pe stradă. Zâmbesc cui are nevoie. Visez.

Mă plimb pe bulevarde nesfârşite. Ascult muzică.

Caut evenimente culturale care se desfăşoară în aer liber. Şi nu degeaba este celebra vorbă care spune „Cine caută, găseşte.”. Aşa am dat din întâmplare peste Roaba de Cultură.

Ce găsim în Roaba de Cultură? Seri cu filme premiate la Oscar, concerte de jazz, folk, pop, seri de lectură, ateliere creative, activităţi sportive, expoziţii de fotografie, spectacole de teatru, de magie, performance-uri de artă contemporană.

Cu ce te alegi? Cu buna dispoziţie, cu o evadare din cotidianul banal şi cu poveşti de dat mai departe.

P.S.: evenimentul este detaliat aici http://www.roabadecultura.ro/ .

Imagine | Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

