Pe locuri, fiţi gata, START!

Pe locuri, fiţi gata, START!

Mi-a plăcut mişcarea de mic copil. În vacanţele de vară mergeam la bunici împreună cu fratele meu şi ne jucam cât era ziua de lungă fotbal sau alergam ca doi zăpăciţi prin grădină. Între timp, am descoperit la şcoală cum să fac mişcare în diferite moduri prin intermediul sportului. Însă, nu mă cucerise.

Momentul care mi-a dezvoltat un ataşament deosebit faţă de sport a fost în anii de studenţie de la Cluj când am început să alerg în Parcul Sportiv. Aveam nevoie de ceva care să mă motiveze zilnic, care să-mi dea o stare de bine. Ceva care să-mi permită să-mi depăşesc limitele. Vroiam să-mi testez rezistenţa. Practicând aproape zilnic, alergatul devenise un modus vivendi.

Cred în mens sana in corpore sano. De aceea, cu toţii avem nevoie să îmbinăm sportul cu activităţile noastre de zi cu zi pentru a putea să ne dezvoltăm armonios. De curând am participat la Crosul Universităţii din Bucureşti, având stabilit un traseu de 4 km. M-a atras iniţiativa prin faptul că a reunit tineri care iubesc să facă mişcare. Sunt tineri care vor să arate că sănătatea este încă un obiectiv între atâtea alte planuri măreţe legate de viitor.

Pentru mine a reprezentat o provocare, o ambiţie personală şi cu siguranţă nu mă voi opri aici. Vreau să prind cât mai multe START-uri. În fond, despre asta e vorba în viaţă, despre şanse care aşteaptă să le prinzi.

Imagine | Acest articol a fost publicat în Evenimente și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

